Så kom studentertiden igen over Hasseris, og i år har solen skinnet om kap med de glade studenter.
Årets første stx-studenter var Asger 3z, Alberthe 3x og Abdulahi 3u, som ud over at kunne sætte huen også skulle hejse flaget foran gymnasiet.
I alt dimitterede 207 stx-studenter fra Hasseris Gymnasium i år, og langt de fleste afsluttede deres studentereksamen med et forsvar af deres tværfaglige studieretningsopgave (SRP) som kulminationen på tre års hårdt arbejde.
Det syntes vi skal fejres med et par billeder fra dagen.





Herfra redaktionen skal der lyde et stort tillykke til alle studenterne i år!























